گوران لاوره ، هافبک جدید استقلالی ها زیر نظر امیر حاج قاسم به صورت اختصاصی تمرینات خود را به انجام می رساند تا به زودی به مرز ایده آل آمادگی برسد.

سایت گل-تیم استقلال تهران این روزها با بازگشت جواد نکونام و آندو تیموریان به جمع نفراتش روزهای شلوغی را در آستانه بازی نخست مقابل گسترش فولاد تبریز می گذراند . آبی پوشان روز پنجشنبه مقابل تیم تبریزی صف آرایی می کنند
*با توجه به فشار تمریانت این روزها و همچنین بازی پرفشاری که آبی ها در روز نخست مسابقات لیگ سیزدهم انجام خواند داد، کادر فنی این تیم تصمیم گرفت تا تمرین روز جمعه استقلال در تهران را تعطیل کند تا استقلالی ها به استراحت بپردازند.
*کمیته فنی و آنالیز استقلال در کنار نفرات کادر فنی این تیم فیلم دو بازی آخر گسترش فولاد تبرریز در لیگ یک را بازبینی خواهند کرد تا به  بررسی نقاط ضعف قوت حریف پداخته و برای دیدار با این تیم تدابیر فنی لازم را بیندیشند.

*کادر فنی استقلال با حضور در دفتر هیئت فوتبال استان تهران، قرارداد خود را ثبت کردند. البته امیر قلعه نویی به جهت اینکه در فصل گذشته ، قرارداد دو ساله ای را با آبی پوشان ثبت کرده بود ، کادر فنی را همراهی نکرد.

*استقلالی ها در اولی بازی خود در لیگ ، " سفید " می پوشند . با توجه به ثبت رنگ پیراهن تیم گسترش فولاد تبریز در سازمان لیگ به رنگ آبی ، استقلالی ها مجبورند به عنوان میهمان در بازی روز پنجشنبه ، لباس دوم خود به رنگ سفید را برتن کنند.

*گوران لاوره ، هافبک جدید استقلالی ها زیر نظر امیر حاج قاسم به صورت اختصاصی تمرینات خود را به انجام می رساند تا به زودی به مرز ایده آل آمادگی برسد.   اخبار کوتاه از اردوگاه استقلال