فتح‌الله‌زاده پیروز مطلق میدان نقل و انتقالات/ استقلال به هر چه می‌خواست رسید

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

فتح‌الله‌زاده پیروز مطلق میدان نقل و انتقالات/ استقلال به هر چه می‌خواست رسید

در آخرین نشستی که با حضور فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و جواد نکونام برگزار شد، به واسطه توافقات مالی که صورت گرفت این بازیکن بای یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد. فتح الله زاده که حفظ ترکیب اصلی استقلال در فصل گذشته را به عنوان مهم ترین برنامه خود در فصل نقل و انتقالات در نظر داشت، با جذب نکونام به این تصمیم جامه عمل پوشاند.

 

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جواد نکونام و پژمان منتظری از همان ابتدای فصل نقل و انتقالات با پیشنهادهای زیادی از سوی باشگاه های لیگ برتری و بعضا کشورهای عربی رو به رو بودند و به طبع فتح الله زاده کار سختی را برای نگه داشتن این بازیکنان در جمع آبی پوشان داشت، به علاوه وی باید برای تقویت نقاط ضعف تیم نیز بازیکنان مد نظر قلعه نویی را به خدمت می گرفت.

در کنار همه این مشکلات، عدم حمایت وزارت ورزش و محقق نشدن وعده های آنها در مورد بودجه باشگاه نیز بارها استقلال را با چالش رو به رو کرد و حتی فتح الله زاده را وادار به استعفا کرد.

همین امر سبب شد تا سایر تیم ها از فرصت استفاده کنند و سراغ ستاره های استقلال بروند اما بازگشت دوباره فتح الله زاده شرایط را به نفع استقلال تغییر کرد.

فتح الله زاده ضمن مذاکره با بازیکنان خارجی که به دنبال به خدمت گرفتن آنها بود، با رحمتی، منتظری و حیدری قرارداد امضا کرد به علاوه مهدی نظری، جمشیدیان، محمد قاضی، عابدینی، پژمان نوری، نیکبخت واحدی و گوران لاوره را نیز به خدمت گرفت.

مدیرعامل استقلال همچنین برای بازگردان دوباره آندرانیک تیموریان نیز با این بازیکن وارد مذاکره شد تا در نهایت هواداران استقلال بار دیگر این بازیکن را با پیراهن آبی در میدان ببینند؛ اما استقلالی ها در کنار حفظ و جذب بازیکنان مورد نظر خود جباری را از دست دادند و این بازیکن با سپاهان قرارداد بست.

برای بسیاری از هواداران جدایی جباری خوشایند نبود اما جدایی این بازیکن یاغی که در چند هفته اخیر با صدور بیانیه و مصاحبه علیه باشگاه خاطر استقلالی ها را مکدر کرده بود، چندان هم به ضرر آبی پوشان نبود.

در همان ابتدا باشگاه استقلال اعلام کرد هواداران نگران این موضوع نباشند و در سایت خود نوشت: «فتح‌الله زاده کارش را بلد است و در نقل و انتقالات تبحر دارد. مطمئنا او می تواند یک بازیکن خارجی بزرگ را طی چند روز آتی به تهران بیاورد و برای عقد قرارداد با او صحبت کند. هوادارن استقلال بدانند فتح الله زاده به فکر آن‌ها است و ظرف چند روز آتی یک بازیکن خارجی جانشین جباری خواهد شد.»

فتح الله زاده نیز همانطور که قول داده بود جاسم کرار که فصل گذشته در پی اختلاف با جباری از این تیم جدا شده بود را دوباره با استقلال برگرداند تا رضایت هواداران را جلب کند.

استقلالی ها در این مدت به تمام خواسته های خود برای جذب بازیکن رسیده بودند تنها یک مشکل را پیش روی خود می دیدند و آن هم چیزی نبود جز احتمال جدایی نکونام.

نکونام که هر روز تمدید قرارداد خود را با استقلال به تعویق می انداخت، از لیگ امارات و حتی تراکتورسازی سر در آورد اما فتح الله زاده با جلب رضایت این بازیکن، کاپیتان تیم ملی را در استقلال نگه داشت تا نمره قبولی را در فصل نقل و انتقالات کسب کند و هواداران از همین ابتدا سودای قهرمانی مجدد در لیگ سیزدهم را در سر بپرورانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:49 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه