هفت آبی‌پوشی که به رویانیان «نه» گفتند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

هفت آبی‌پوشی که به رویانیان «نه» گفتند

بعد نوبت به سیدمهدی رحمتی رسید. رویانیان شخصا با او تماس گرفت و وقتی جواب منفی شنید ادعا کرد رحمتی برای پرسپولیسی شدن به او زنگ زده است. دروازه‌بان استقلال هم بلافاصله اعلام کرد که صدای ضبط شده رویانیان را روی موبایلش دارد.

به گزارش بانکداری ایران (بانکیا) به نقل از قانون، محمد رویانیان بسیار مایل بود در فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنان شاخص استقلال را قرمزپوش کند اما به رغم زمان زیادی که او و مدیران زیرمجموعه‌اش برای این کار گذاشتند در ‌‌نهایت هیچ بازیکنی اردوگاه آبی‌ها را به مقصد پرسپولیس ترک نکرد.
اولین بار رویانیان فصل گذشته و در روزهایی که مجیدی به دلیل اختلاف با قلعه نویی حاضر به امضای قرارداد با استقلال نشد از تماسش با این بازیکن و مطرح کردن پیشنهاد پرسپولیس خبر داد. آنچه البته بیشتر شبیه یک شوخی بود و رویانیان در ‌‌نهایت اعلام کرد مجیدی به او گفته اگر پیراهن استقلال را نپوشد ترجیح می‌دهد از فوتبال خداحافظی کند. شاید آن زمان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تنها با هدف افزایش فشار‌ها روی مدیریت استقلال موضوع پیشنهاد به مجیدی را مطرح کرد اما در تابستان امسال و به خصوص پس از آبی پوش شدن محمد قاضی، موضوع به تور انداختن یکی از دانه درشت‌های استقلال برای رویانیان به مساله‌ای حیاتی تبدیل شد.
اولین نفر حنیف عمران‌زاده بود. پیشنهاد پرسپولیس حتی قبل از سوت پایان لیگ دوازدهم به دست او رسید اما حنیف که مشکلات مالی زیادی با استقلال داشت در ‌‌نهایت با وساطت تعدادی از بزرگترهای تیم و وعده‌های فتح الله‌زاده ماندنی شد.
بعد نوبت به سیدمهدی رحمتی رسید. رویانیان شخصا با او تماس گرفت و وقتی جواب منفی شنید ادعا کرد رحمتی برای پرسپولیسی شدن به او زنگ زده است. دروازه‌بان استقلال هم بلافاصله اعلام کرد که صدای ضبط شده رویانیان را روی موبایلش دارد.
در ادامه پرسپولیسی‌ها جی لوید ساموئل را هدف گرفتند. اختلاف مالی مدیربرنامه‌های او با باشگاه استقلال زیاد بود و به همین دلیل آقای مدیربرنامه ناگهان در باشگاه پرسپولیس آفتابی شد. به نظر می‌رسید پرسپولیس و ساموئل به توافق رسیده‌اند اما این بازیکن در آخرین لحظات اعلام کرد چون سال گذشته برای استقلال بازی کرده حاضر است کمی به این تیم تخفیف بدهد و به این ترتیب قراردادش تمدید شد.
در آخرین روزهای نقل و انتقالات سرپرست پرسپولیس رسما اعلام کرد که این باشگاه از بین جواد نکونام یا آندرانیک تیموریان یک بازیکن را حذب می‌کند. این بار علی دایی شخصا وارد میدان شد و با هر دو بازیکن تماس گرفت. آندو و نکونام اما پس از امضا و تمدید قرارداد با استقلال از دایی تشکر کردند و گفتند به او اعلام کرده‌اند چون استقلالی هستند نمی‌توانند به پرسپولیس بروند. حتی جباری هم که به شدت با استقلالی‌ها مشکل داشت و در ‌‌نهایت از این تیم رفت به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد. رویانیان درباره پیشنهادی که به او داده بود در مصاحبه‌ای گفت: «از غیرت جباری خوشم آمد. ما پیشنهاد خوبی به او دادیم اما گفت به خاطر هواداران استقلال نمی‌تواند پرسپولیسی شود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:55 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه