داوودی: شاید به لیگ ترکیه برومداوودی: شاید به لیگ ترکیه بروم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

داوودی: شاید به لیگ ترکیه برومداوودی: شاید به لیگ ترکیه بروم

   
والیبال

بانک ورزش - پس از لیگ جهانی والیبال و شگفتی سازی ملی پوشان ایرانی، پیشنهادات فراوانی از سوی کشورهای خارجی به بازیکنان ایرانی داده شد.

به گزارش خبرنگار ابنک ورزش، بازیکنانی مثل حمزه زرینی، فرهاد ظریف، شهرام محمودی و رحمان داوودی از جمله ورزشکارانی بودند که برای حضور در لیگ های خارجی دعت شده بودند. اما تا به حال هیچ کدام از ملی پوشان به دعوت های خارجی خود نظر مثبت ئداده اند.
رحمان داوودی، کسی که پدیده تیم ایران در لیگ جهانی بود، درباره این مساله گفت: اکثر بچه ها از لیگ ایتالیا پیشنهاد داشتند. اما متاسفانه مبلغ قرار دادهای این تیم ها چندان بالا نیست و ارزش دور شدن از کشور و تیم ملی را ندارد. من خودم هم از یکی از تیم های مطرح این کشور پیشنهاد داشتم اما ردش کردم.


داوودی با اشاره به اینکه از طرف لیگ ترکیه هم پیشنهاد دارد عنوان کرد: لیگ ترکیه بسیار نوپا است و پویایی لیگ داخل ایران را ندارد. اما چون می خواهد پیشرفت کند، پول های خوبی می دهد. همین الان هم چند بازیکن از ایتالیا و روسیه گرفته است. به من هم پیشنهادی شده که می خواهم روی آن فکر کنم. البته من امسال هم با تیم پیکان قرارداد دارم اما فکر نمی کنم حضورم در پیکان قطعی شود. فعلا در حال برنامه ریزی و فکر کردن روی پیشنهادات دیگرم هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه