الياسي قهرمان کشتي نوجوانان آسيا شد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

الياسي قهرمان کشتي نوجوانان آسيا شد

فرنگي‌کار نوجوان ايران در وزن 54 کيلوگرم به مقام قهرماني مسابقات کشتي قهرماني آسيا دست يافت.

 

به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، در ادامه رقابت‌هاي کشتي فرنگي نوجوانان قهرماني آسيا در وزن 54 کيلوگرم، محمدحسين مرادالياسي که در دور نخست با نتيجه 3 بر صفر از سد تينچيتبک عبديکوف از قرقيزستان گذشته و در دور بعد نيز سرنتوگتوخ از مغولستان را با نتيجه 6 بر صفر شکست داده بود در فينال يلنور مخامتجان از قزاقستان را با نتيجه چهار بر يک شکست داد و عنوان قهرماني را از آن خود کرد.

در وزن 42 کيلوگرم بهنام عبدولي در دور نخست با نتيجه 7 بر 3 از سد هاروشي شيمايا از ژاپن گذشت اما در دور دوم با نتيجه 5 بر 4 مغلوب زليم خان عثمان اف از قزاقستان شد و به ديدار رده بندي راه يافت. وي در ديدار رده بندي به مصاف داواباندي از مغولستان رفت و در اين ديدار با نتيجه 12 بر 5 از سد اين حريف گذشت و به مدال برنز دست يافت. در اين وزن کشتي گير کره شمالي عنوان نخست را از آن خود کرد.

همچنين در وزن 50 کيلوگرم ميثم دلخاني در دور اول امان گلي اف شاتليک از ترکمنستان را با نتيجه 10 بر 2 شکست داد اما در دور دوم با نتيجه 7 بر صفر مغلوب کامران‌الدين زين‌الدينوف از ازبکستان شد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در ديدار رده‌بندي تساگانتسيج از مغولستان را با نتيجه 6 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در اين وزن کشتي گير قزاق اول شد.

حسين اسدي و کيوان رضايي کشتي گيران اوزان 63 و 69 کيلوگرم کشورمان نيز به ديدار فينال اين رقابت ها راه يافته اند و تا دقايقي ديگر به مصاف حريفان خود مي‌روند.

محمدرضا آقا نيا و مهدي مرادحاصلي کشتي گيران اوزان 46 و 58 کيلوگرم ايران با شکست از حريفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:31 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه