ماجرای تغییر و تحولات در سرخابی ها چه بود؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ماجرای تغییر و تحولات در سرخابی ها چه بود؟

Amir Kholoosi-6-29.JPG

وی در جریان استخدام یکی از ضعیف‌ترین مربیان تاریخ باشگاهش هم نقش مهمی داشته است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از قانون، در شرایطی که به تازگی تغییرات قابل توجهی در هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رخ داده، اخیرا حرف و حدیث‌های زیادی در مورد یکی از مدیران عزل شده سرخابی‌ها به گوش خبرنگار ما رسیده است. در همین راستا شنیده می‌شود این عضو هیات مدیره که اخیرا ناچار به ترک صندلی محبوبش شد، در کارنامه‌اش نقاط مبهم متعددی داشته است. شنیده می‌شود او یک بار سال‌ها پیش مبلغ قابل توجهی را به عنوان کمک بلاعوض به باشگاه متبوعش پرداخته، اما بعد از مدتی مدعی شده مبلغ مربوطه را وام گرفته بوده و بنابراین آن را به اسم بنیاد یک بنیاد پس گرفته است!

 

وی همچنین در جریان استخدام یکی از ضعیف‌ترین مربیان تاریخ باشگاهش هم نقش مهمی داشته است. چنانچه با معرفی دلال بدسابقه و استخدام یک کمک مربی هلندی توسط وی ، سرمربی وقت تیم بزرگ پایتخت را تحت فشار قرار داده بود . او یک بار برای برگزاری بازی تدارکاتی باشگاه تحت امرش با تیم گمنام اماراتی مبلغ قابل توجهی بابت کمک به ستاد انتخاباتی اش دریافت کرد و آن را به مصارف شخصی خودش رساند. سفر به آلمان برای عقد قرارداد همکاری با یک باشگاه بین‌المللی هم که کاملا بی‌نتیجه بود، از دیگر نقاط ابهام‌برانگیز کارنامه این عضو سابق هیات مدیره محسوب می‌شود.

 

در مورد او همچنین گفته می‌شود در متصل کردن یک دلال بدنام به باشگاهش و انتقال برخی بازیکنان ناتوان به این تیم نقش موثری داشته و در آخرین ماه‌های فعالیتش برای سرخابی‌ها حتی یک بازیکن را شخصا به تهران آورده است. استفاده بدون اجازه از نام برخی از بازیکنان تیم برای فعالیت‌های غیرورزشی و سیاسی – انتخاباتی هم از دیگر ابهامات کارنامه این مدیر عزل شده به شمار می‌آید. گفته می شود این گونه موارد به گوش وزیر ورزش و جوانان رسیده و وی تصمیم به عزل این عضو هیات مدیره گرفته است . عضوی که براساس جایگاه سیاسی و با لابی به آن جایگاه رسیده بود و حال که برکنار شده معتقد است که دلایل سیاسی باعث برکناری اش شده است !!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:35 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه