معجزه پپ؛ بارسلونا بعد از 5 سال در یک بازی مالکیت توپ را به حریف واگذار کرد!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

معجزه پپ؛ بارسلونا بعد از 5 سال در یک بازی مالکیت توپ را به حریف واگذار کرد!

بایرن اولین حریف بارسا از سال 2008 به بعد بود که توانست در جریان 90 دقیقه بازی مالکیت توپ بیشتری نسبت به تیم کاتالان داشته باشد.

 
 

به گزارش شبکه ایران به نقل از گل، بازی دوستانه دیشب ورزشگاه آلیانس آرنا میان دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ، یکی از بازیهای دوستانه پیش فصل بود. دراین بازی بایرن مونیخ نه تنها از نظر نتیجه از میهمانش پیش افتاد، بلکه توانست به یک رکورد تاریخی پایان بدهد.
در پایان این بازی دوستانه اعلام شد که درصد مالکیت توپ باواریایی ها در این بازی 55% و در صد مالکیت بارسایی ها 45% بوده است و این اولین بار از سال 2008 به بعد بود که تیمی توانست در طول 90 دقیقه مالکیتی بیشتر از بارسا بر توپ و میدان داشته باشد.
البته وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا این آمار را به نحو دیگری منتشر کرده که باز هم از برتری بایرن حکایت دارد: 53% بایرن و 47% بارسا. البته این آمار که در یک بازی دوستانه به عمل آمده، در آمار رسمی وارد نخواهد شد و بارسلونا در 309 بازی رسمی اخیرش همواره مالکیت بیشتری برتوپ و میدان در مقایسه با حریف داشته.
آخرین بازی رسمی ای که در آن بارسا نتوانسته بود مالکیت توپی بیشتر از حریف داشته باشد به 5 سال پیش و 7 ماه می سال 2008برمی گردد . زمانی که تیم فرانک ریکارد درسانتیاگو برنابئو با نتیجه 1-4 مغلوب رئال مادرید شد. در آن شب رئالی ها 50.3% مالکیت توپ را داشتند.
حالا این طور به نظر می رسد که پپ گواردیولا همان فلسفه ای را که در بارسا به کار می گرفت را در بایرن به کار گرفته است و امیدوار است تا بتواند روزهای خوبی را مملو از آمارشکنی های متعدد با بایرن تجربه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:38 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه