داماش گیلان يك - سایپا البرز يك: مهار گربه سياه در آخرين دقايق!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

داماش گیلان يك - سایپا البرز يك: مهار گربه سياه در آخرين دقايق!

اين تساوى خانگى هرچند كه چون در دقايق پايانى براى داماش كسب شد، شيرين بود اما همچنان موجب اين شد تا تلسم نبردنهاى داماش برابر سايپا ادامه پيدا نمايد.

داماش 1(على رضانظيف كار دقيقه ٩٤) - 1 (شهباززاده دقيقه ١٤) سايپا

سایت گل - پنج شنبه سوم امرداد ماه نود و دو

لیگ برتر جام خلیج پارس - دوره سیزدهم ، هفته نخست
ورزشگاه دکتر عضدی رشت ، تماشاگر: هشت هزار نفر
داور: اشکان خورشیدی ، کمک داوران: تورج عیوض محمدی ، سعید زارع
کارت زرد:على رضا نظيف كار دقيقه ٧ (داماش) - بابك حاتمى دقيقه ٧٧ (سايپا)
كارت قرمز: بابك حاتمى  دقيقه ٨٦ ( سايپا )
داماش گیلان:
میلاد فراهانی، علی رضا نظیف کار، ابوذر رحيمى، مرتضى ابراهيمى، هادى سهرابى، محمد آبشك، محمدرضا مهدوى، مصطفى حاجتى( از دقيقه ٦٠ افشين چاووشى)، روح الله سيف الهى( از دقيقه ٧٥ سعيد حلافى)، سعيد قدمى( از دقيقه ٤٦ رضا كاردوست )،مسعود حسن زاده.
سرمربی: افشین ناظمی
سایپا البرز:
محمدباقر صادقى، روزبه شاه على دوست، كاوه رضايى، على زينالى( از دقيقه ٦٠ مهدى جعفرپور )، مقداد قباخلو، بابك حاتمى، سجاد شهباززاده( كيانوش رحمتى از دقيقه ٨٧)، ابراهيم صادقى، حامد شیری، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری. 
سرمربی: انگین فیرات
شرح بازی:

دو تیم دهم و یازدهم لیگ دوازدهم به حکم قرعه نخستین دیدار لیگ سیزدهم را در رشت آغاز کردند. دو تیمی که یک خصوصیت مشترک دارند: هر دو از وجود دو مربی استفاده می کنند که تا پیش از این نفر دوم تیم خود بودند و امسال می خواهند با کسب نتایج درخشان توانایی های خود را در فوتبال ایران اثبات نمایند. داماش لیگ امسال را در حالی آغاز نمود که با توجه به شرایط بد مالی خود هرگز نتوانست بازیکن شاخصی به تیمش اضافه نماید و تنها نقطه قوتش حفظ شاکله ی تیم چند سال گذشته است. داماش و هوادارانش امسال باید با نبودن جهانبخش و ابراهیمی، دو ستاره جوانشان کنار بیایند.

در سوی دیگر سایپا درست برعکس و با یک خانه تکانی بزرگ لیگ را شروع کرده است.آنها از همه ی تیمها زودتر استارت آماده سازی را زده اند و حالا می خواهند از خلاء موجود در هفته های ابتدایی بیشترین سود را ببرند.

نیمه نخست:

 بازى در حالى شروع شد كه ده دقيقه ابتدايى بازى اين سايپا بود كه با فرارهاى روزبه شاه على دوست و كاوه رضايى توانسته بود داماش را در زمين خود محبوس نمايد. اما با گذشت بازى اين داماش بود كه بين دقايق ده تا پانزده چند موقعيت پياپى را روى دروازه سايپا خلق نمايد كه مهمترين آن شوت سركش مسعود حسن زاده در دقيقه يازدهم بود كه به تيرك افقى دروازه سايپا اصابت كرد. سايپا كه در دقيقه پانزدهم روى يك ضربه كاشته به گل رسيده بود، بعد از گل هم همچنان خطرناك نشان داد و تا دقيقه سى و پنج با اداره كردن بازى به نوعى شتاب حملات داماش را هم مهار نمود.
فشار رشتى ها در ده دقيقه پايانى نيمه اول فزونى گرفت كه مهمترين موقعيت آنها شوت از پشت محوطه جريمه مهدوى بود كه به تيرك افقى دروازه سايپا در دقيقه ٣٧ اصابت نمود. 

نیمه دوم:

 با شروع نيمه دوم افشين ناظمى سعى كرد با دو تعويض زود هنگام نبض بازى را كه در ده دقيقه پايانى نيمه دوم بدست گرفته بود همچنان در اختيار بگيرد، كه تا حدود زيادى موفق به انجامش گرديد.مهمترين موقعيت هاى داماش در بيست دقيقه ابتدايى نيمه دوم مى توان به دو ضربه ايستگاهى داماش و يك ضربه سر و تك به تك مسعود حسن زاده اشاره كرد، كه البته هيچكدامشان حاصلى براى پسران شهرباران به ارمغان نياورد.
 در ادامه باز هم داماش صاحب چند موقعيت خطرناك شدند كه البته ثمره اى از آن نديدند. سايپايى ها هم با از سرعت انداختن بازى سعى در كنترل آن داشتند. مهمترين موقعيت داماش را در نيمه اول محمدرضا مهدوى با بى دقتى از روى خط دروازه در حالى كه دروازه بان هم به روى زمين افتاده بود. در ده دقيقه پايانى در حالى كه سايپا در زمين خود خيمه زده بود، شوت ديدنى آبشك به زيبايى هرچه تمام تر توسط صادقى دوازه بان سايپا راهى كرنر گرديد. اين تساوى خانگى هرچند كه چون در دقايق پايانى براى داماش كسب شد، شيرين بود اما همچنان موجب اين شد تا تلسم نبردنهاى داماش برابر سايپا ادامه پيدا نمايد.

شرح گلها:

 داماش ٠-١ سايپا: در پى يك ضربه كاشته كه توسط صادقى براى سايپا نواخته شد،توپ روى سر مقداد قباخلو فرود آمد كه پاس با سر او درون محوطه شش قدم روى سر شهباززاده رسيد. ضربه ى سر محكم او توسط فراهانى به صورت ناقص دفع شد كه توپ برگشتى را مجددا شهباززاده به تور دروازه داماش چسباند.
داماش ١-١ سايپا: پاس تو در افشين چاوشى به مسعود حسن زاده رسيد او داخل شش قدم به نظيف مار رسيد تا او زننده گل تساوى داماش باشد.  

بهترین بازیکن:

 محمد باقر صادقى دروازه بان جوان سايپا با دفع چند موقعيت خطرناك داناش مانع از باز شدن دروازه اش بيش از يك بار شد. انا بايد لقب بهترين بازيكن زمين را به نظيف كار داد كه هم در دفاع موفق نشان داد و هم با گلزنى در واپسين لحظات بازى مانع شكست خانگى تيمش گرديد.

اتفاق های ویژه:

1) دقيقه سى نيمه اول هواداران داماش با بالابردن نوشته اى كه نشانگر عدد سى بود به صورت متحدالشكل شروع به تشويق عليرضا جهانبخش بازيكن جوان تازه لژيونر شده اين تيم كردند. دقيقه سى به جهت شماره پيراهن جهانبخش انتخاب شده بود. 

2) از دقايق ابتدايى نيمه دوم فيرات با اعتراضات پى در پى به نشستن چند كودك به بپشت نيمكت سايپا معترض شد كه با توقف چند دقيقه اى بازى توسط داور مواجه گرديد.

3)هواداران داماش در پى ناديده گرفتن بك صحنه مشكوك به پنالتى توسط داور ، با شعارهاى پى در پى داور بى تجربه نمى خواهيم، اعتراض خود را اعلام كردند.
4) در دقيقه ٨٦ داور به دليل انداختن ليزر توسط داناشى ها به چشم دروازه بان سايپا چند دقيقه اى بازى را متوقف كرد كه با گرفتن هشت دقيقه وقت تلف شده به جبران آن پرداخت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:34 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه