فرهاد دانشجو : از خشم بسيجيان بترسيد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

فرهاد دانشجو : از خشم بسيجيان بترسيد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بااشاره به برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر دانشگاه آزاد از زمان ریاست وی بر این دانشگاه گفت: کسانی که در شرایط فعلی در روند دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند باید از خشم بسیجیان بترسند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه سوم خرداد؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران سیاسی و نظامی ایران اسلامی بود، گفت:این فتح، مبین است زیرا مورد قبول تمامی دشمنان نیز قرار گرفته است و به فرموده امام خمینی(ره) این خدا بود که خرمشهر را آزاد کرد.

وی افزود: دشمنان اسلام سربازان شیطان‌اند در حالی که بسیجیان سربازان ولایت و نیک منش هستند؛ این بسیجی است که موجب رشد و بالندگی فرهنگی جامعه می‌شود.

دانشجو با اشاره به نقش اساسی فرهنگ در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: دانشگاه‌ها در احیای فرهنگ نقش اساسی دارند و در این میان نقش دانشگاه ‌آزاد اسلامی بسیار حساس است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید در هر منطقه و شهر به عنوان اسوه‌ای از یک "جعفریه" شناخته شود و لازمه آن وجود دغدغه فرهنگی و بستر سازی برای حل مشکلات فرهنگی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با خطاب قرار دادن کسانی که در جلسه امروز حاضر نیستند ولی در راه پیشرفت و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی سنگ اندازی می کنند گفت: کسانی که با اظهار نظرهای خود موجب اخلال در عملکرد آموزشی وافزایش کیفیت دانشگاه می‌شوند باید بدانند به ظاهر دنیا دل بسته‌اند.

وی تصریح کرد: کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند در واقع کسانی هستند که با افزایش حقوق کارمندان، کاهش شهریه‌ها، از بین بردن تبعیض و اعتلای فرهنگ مخالفند زیرا این امور با اهداف آنها تناقض دارد.

دانشجو خطاب به کسانی که در راه اعتلای دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند، گفت: از خشم بسیجیان بترسید؛ خانواده دانشگاه آزاد با یکدیگر با مهر و صمیمیت رفتار می‌کنند و من شما را به قرآن؛ این کتاب هدایت کننده سفارش می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر دانشگاه آزاد سنگ اندازی می‌کنند بر خلاف بسیجیان عمل می‌کنند، اظهار داشت: کسانی که در شرایط فعلی در روند دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند در واقع کسانی هستند که تغییرات را نمی‌پذیرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: بسیج کارمندان و دانشجویان باید در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد شود زیرا بسیجیان ولایت‌مدار و قانون‌مدار آرمان‌های نظام و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: آینده دانشگاه ازاد را بسیار درخشان می‌بینم زیرا در نظر داریم دانشگاهی منطبق بر فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی و براساس تجربیات علمی جهانی طراحی کنیم.

دانشجو با اشاره به اینکه آینده را نمی توان با نفی گذشته تعریف کرد، اظهار داشت: باید در جهت تحکیم سیاست‌ها به رفع ایرادات گذشته پرداخت ضمن اینکه دست دوستی خود را به سوی تمامی دوست‌داران نظام دراز می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:1 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه