رسول خطیبی: چرا استقلالی ها کاری می کنند که ما مظنون شویم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رسول خطیبی: چرا استقلالی ها کاری می کنند که ما مظنون شویم

رسول خطیبی: چرا استقلالی ها کاری می کنند که ما مظنون شویم

رسول خطیبی می گوید به هیچ وجه نمی توان این شائبه را رد کرد که تماس با بازیکنان او با حضور همزمان میرشاد ماجدی در کمیته جوانان ارتباط دارد.

به گزارش شفقنا ورزشی، رسول خطیبی مربی بازیکن جوان گسترش فولاد تبریز در بازی اول اگرچه تیمش چند دقیقه ای برابر استقلال قهرمان لیگ کم آورد اما یکی از بهترین بازی ها در هفته نخست را به نمایش گذاشت. تیمی با میانگین سنی زیر 24 سال که جوانترین تیم این فصل لیگ برتر است. تیمی کم هزینه اما با سرعتی بالا که مربی جوان اما با تجربه اش می گوید آمده تا در پایان فصل ده بازیکن جدید را به فوتبال ایران هدیه کند. خطیبی در این گفت و گو با خبرآنلاین از بازی تیمش در نخستین تجربه لیگ برتری می گوید:« ببینید ما تیم جوانی داریم . میانگین سنی بچه های من زیر 24 سال است. چند بازیکن زیر 20 سال در زمین داشتیم و انصافا اگر بحث تجربه مان نبود و روی چند حادثه گل نمی خوردیم ، به استقلال بباز نبودیم. تیم ما خیلی حملات خوبی داشت. فکر می کنم توان فنی مان بالاتر از رقیب بود اما تیمی جلوی ما بازی می کرد که قهرمان لیگ بود و با بازیکنانی که همین دیروز تعداد زیادی شان ملی پوش بودند. ما از نظر مالی و بنیه بازیکن فعلا شاید در حد استقلال نباشیم اما سعی خواهیم داشت کیفیت بهتری را نسبت به رقیبان به نمایش بگذاریم. »
او ادامه می دهد:« فرق گسترش با دیگر تیم ها این است که می داند دنبال قهرمانی یا سهمیه لیگ نیست. ما اینجاییم برای ساختن یک نسل جدید فوتبالی . بچه هایی دارم که توان تبدیل شدن به ستاره های لیگ را دارند. فقط کافی است کمی تجربه لیگ برتری شان بالا برود. جلوی استقلال و در همان بازی اول شاید ما فقط 3 یا 4 بازیکن با تجربه بازی در لیگ برتر را داشتیم. برای همین هم دچار اشتباهاتی در دقایق حساس می شدیم اما این بچه ها به مرور زمان بهتر و بهتر می شوند. ما در لیگیم که رده ای یک رقمی داشته باشیم و شک نکنید به این جایگاه در پایان فصل می رسیم اما پایان امسال همه اسم بچه های جوان تیم مرا یاد می گیرند و به دنبال شان خواهند بود.»
خطیبی که با ورودش به زمین ، از نیمه دوم کمی تمرکزش را روی بازی از دست داد و در نهایت تیمش بازی را از دست داد ، می گوید با رفتنش به زمین موثثر بوده و دلیل باخت تیم بازی کردن او نیست:« بازیکن باید موثر باشد. قبول دارم که وقتی در زمین هستم کمی تمرکزم را روی تیم از دست می دهم اما بدون شک ما در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم. گل های استقلال روی دو شلوغی جلوی دروازه بدست آمد اما ما می توانستیم از موقعیت های مان بیشتر استفاده کنیم. به نظرم ورودم به زمین دلیل شکست گسترش نشد و سعی کردم موثر بازی کنم و کمی وزن تجربی تیمم را بالاتر ببرم.»
رسول البته می گوید سعی می کند بعد از این کمتر به بازی برود ؛« در بازی با تراکتورسازی که اصلا به خودم اجازه نمی دهم جلوی تیم محبوب شهرم بازی کنم اما در بازی های دیگر لیگ هم تصمیم دارم فقط در شرایط نیاز به میدان بروم. بچه ها می توانند خودشان شرایط بازی را کنترل کنند. حالا اگر واجب شد شاید بازی کنم اما بدون شک این بازی کردن هایم خیلی میزان شان کم می شود. مطمئنم بعد از چند هفته تیم مان به اوج آمادگی می رسد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.»
خطیبی درباره گلایه هایش به داور بازی بعد از سوت پایان مسابقه می گوید :« اول باید از آقای زرگر برای قضاوت بی نقص شان تشکر کنم. داوری هیچ تاثیری در روند نتیجه نداشت. او و کمک هایش خیلی خوب کار کردند اما فقط روی چند نکته کوچک به ایشان گلایه داشتم . یکی اینکه هنوز وقت مانده بود و می توانست بگذارد ما کرنرمان را بزنیم. چون اگر استقلال یا پرسپولیس بودند حتما داور بازی می گذاشت این کرنر آخر را بزنند. البته ما در طول بازی کرنرهای زیادی را از دست دادیم و این حرفم معنایش این نیست که اگر این کرنر را می زدیم شاید اتفاق دیگری می افتاده است. ولی فقط می خواهم بگویم اگر تیم دیگری بود ، می گذاشتند کرنرش را بزند.»
او در پایان با اشاره به اتفاقات روزهای قبل از بازی گفت:« من یک مربی جوانم که دوست دارم پاک کار کنم. بهایش را هم می پردازم. الان کم خرج ترین تیم لیگ را داریم اما مطمئنم که بچه های من در پایان فصل با ارزش ترین بازیکنان فصل می شوندو برای داشتن شان همه تیم ها صف می کشند ولی بعضی وقت ها از بعضی اتفاقات دلم می گیرد. من نمی گویم حتما میرشاد ماجدی به یار تیمم زنگ زده است اما چرا باید اتفاقاتی بیفتد که ایجاد شائبه کند؟ سعید آقایی ، بازیکن رده سنی جوانان را من می خواهم جلوی استقلال بازی بدهم. قبل از این بازی های دوستانه پیش از فصل ما او را حتی در تیم جوانان بازی نمی دادند اما یک هفته است پدر ما را در اوردند که او را قبل از این بازی از ما بگیرند. سرپرست تیم جوانان مدام زنگ می زند به بازیکن و این تمرکزش را به هم ریخته است. به هر حال این مسئولیت های همزمان شائبه برانگیز است. من مربی هم وقتی ریسک می کنم و به یار جوان بازی می دهم باید طوری برخورد کنند که برایم سوء تفاهم نشود. باز هم می گویم نگفتم میرشاد ماجدی به من زنگ زده اما اگر بازیکنی را می خواهند باید فدراسیون برای گرفتنش نامه بزند نه اینکه هی روی موبایل او و سرپرست تیم ما زنگ بزنند و فکر بازیکن را خراب کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:56 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه