صادقيان: اينطور پاس‌ها را شگرد دارم!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

صادقيان: اينطور پاس‌ها را شگرد دارم!

هافبک جوان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم در اولين بازي رسمي خودم براي پرسپوليس مثمرثمر بودم. من اينگونه پاس‌ها را شگرد دارم و اميدوارم بتوانيم با تکرار اين گل‌ها جواب اعتماد باشگاه پرسپوليس، علي دايي و هواداران را بدهيم.
مرجع : www.varzesh3.com
صادقيان: اينطور پاس‌ها را شگرد دارم!

به گزارش عرش نیوز،

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پيام صادقيان درباره‌ي ديدار پرسپوليس برابر تراکتورسازي گفت: پيروزي در اين بازي حق ما و منصفانه بود چون بازي را بويژه در نيمه دوم در اختيار داشتيم. در اين بازي در همان نيمه اول مي‌توانستيم به گل برسيم که از دست رفت. به تير دروازه زديم، پنالتي ما گل نشد، خودم يک موقعيت تک به تک را از دست دادم و بازيکنان ديگر هم بودند که موقيعيت‌هاي خوبي داشتند.

وي ادامه داد: اين نشان مي‌دهد که گل ما يک حادثه نبود. در آن صحنه مي‌دانستيم چه مي‌کنيم. پارسال بهترين پاسور شدم و 15 پاس گل دادم. 19 ساله بودم که به ذوب آهن رفتم و 10 پاس گل دادم. اينطور پاس دادن‌ها را شگرد دارم، سيد صالحي هم عالي ضربه زد.

کاپيتان سابق تيم ملي نوجوانان تصريح کرد: روزي که به پرسپوليس آمدم بسياري مي‌گفتند آيا مي‌تواني در پرسپوليس موفق شوي، خيلي‌ها مي‌گفتند اينجا کار خيلي سخت‌تر است و شايد نتواني ولي من مي‌گويم، اينجا خيلي راحت هستم. قطعا برخورد کادر فني، همبازيانم و هواداران در اين امر دخيل بود. چون نه استرس دارم و نه فکرم مشغول است. البته مي‌دانم تازه ابتداي راه است ولي در پرسپوليس راحت هستم و روي کارم تمرکز دارم. اينجا همه چيز عالي است و اعتمادي که کادر فني و بچه‌ها نسبت به من کرده‌اند باعث شده اعتماد به نفس داشته باشم. اينکه يک بازيکن وقتي وارد تيم مي‌شود، مربي او را قبول داشته باشد، توسط همبازيانش پذيرفته شود و هواداران تشويقش کنند، خيلي عالي است و همه اينها در پرسپوليس براي من اتفاق افتاد.

صادقيان در پايان درباره رويارويي با ذوب آهن در اين هفته گفت: ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم و برايشان احترام قائل هستم. من در آنجا بزرگ شدم. البته از آنجا بد جدا شدم ولي مي‌خواهم به ياد خاطره‌هاي گذشته، بهترين بازي خودم را انجام بدهم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:17 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه