پاسخ تند عابدینی به اظهارات سرمربی تیم ملی

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پاسخ تند عابدینی به اظهارات سرمربی تیم ملی

عابدینی,کی روش
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی در مورد برنامه لیگ گفت: آقای کی‌روش آیا دستیار شما که نزدیک‌ترین فرد در کادر فنی به شما است با راننده سازمان لیگ جلسه گذاشته و برنامه را امضاء کرده است؟

فارس، امیر عابدینی، در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش علیه سازمان لیگ اظهار داشت: این خود ما هستیم که مقصریم. افرادی که در استخدام و خدمت ما هستند می خواهند برای ما تعیین و تکلیف کنند. کی‌روش اجیر ما است اجیر یعنی آنکه کسی که اجرت می‌گیرد تا وظیفه‌ای را انجام دهد و کی‌روش باید وظیفه‌اش را انجام بدهد اما ارباب وارد کشورمان نکردیم.

وی ادامه داد: کی‌روش ما را جهان پنجمی تلقی کرده و نه حتی جهان دوم و سومی. این در حالی است که ما در رشد و پیشرفت هستیم و اگر تحریم‌های غیرمنصفانه علیه ایران نبود اکنون خیلی از کشورهای مثلا مدعی را در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی به زانو در می‌آوردیم. با این حال در همین شرایط تحریم هم والیبال ما رشد و پیشرفت کرده و در جهان والیبالیست‌های ما درخشیدند.

آقای کی‌روش از ولاسکو این کارها را یاد بگیرد. کی‌روش باید به فرهنگ و مردم ایران احترام بگذارد. او متفکرترین عضو کادر فنی‌اش را که دستیار خودش یعنی امید نمازی را به سازمان لیگ فرستاده و او هم برنامه سازمان لیگ را امضا کرده است. اگر کی‌روش دستیارش را نزد راننده سازمان لیگ فرستاده تا با او جلسه بگذارد این دیگر شأن و منزلت خود کی‌روش است.

عابدینی تصریح کرد: برنامه سازمان لیگ قطعی است و ما برنامه خودمان را اجرایی می‌کنیم البته این برنامه می‌تواند که تغییراتی داشته باشد. می‌خواهیم با منطق و تعامل کار کنیم و می‌خواهیم لیگ جام حذفی و برنامه‌های تیم ملی را هم زمان پیش ببریم. مگر می‌توان بازیکنان تیم ملی را از باشگاهش جدا کرد.

آقای کی‌روش می‌خواهید برای ما نوآوری کنید؟ این برای ما تعجب‌آور است زیرا تمام کشورهایی که به جام‌جهانی صعود کرده‌اند لیگ خود را برگزار می‌کنند و تا شهریور درگیر مسابقاتشان هستند.

وی افزود: آقای کی‌روش ما اگر به جام‌جهانی نمی‌رفتیم باید تعجب می‌کردیم. با این تیم‌هایی که ما هم گروه بودیم رفتن به جام جهانی شق‌القمر نیست اما اگر با شما به جام جهانی صعود نمی‌کردیم آن موقع می‌فهمیدیم که در استخدام شما چقدر اشتباه کرده بودیم. ما با همت بالای بازیکنان توانمندمان به جام جهانی رسیدیم و حالا مانده‌ام که شما چرا به سیستم ورزش کشور بی‌احترامی می‌کنید.

شما باید برنامه‌هایتان را با برنامه‌های لیگ تطبیق بدهید نه اینکه ما خودمان را با شما تطبیق بدهیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ افزود: کی‌روش می‌تواند برنامه بدهد و یک یا دو روز در هفته تیم ملی را در اختیار داشته باشد. نه اینکه ما بازیکنان ملی پوش خود را به پستو ببریم تا آسیب نبینند. چه کسی تضمین می‌دهد که از لیگ برتر امسال بازیکنی به تیم ملی دعوت نشود، اگر شما 10 الی 15 بازیکن جدید به تیم ملی دعوت کردید چه اتفاقی می‌افتد؟ تیم ملی باید از بدنه ملی فوتبال ایران انتخاب شود. من واقعا تعجب می‌کنم که آقای کی‌روش چنین حرف‌هایی را زد؟

وی با اشاره به برنامه‌ریزی لیگ توسط علی کاظمی دبیر سازمان لیگ عنوان کرد: علی کاظمی یک طراح با تجربه برنامه‌نویسی در فوتبال ایران است. همه فوتبال ایران به او احترام می‌گذارند. نباید چنین مرد بزرگی را بی‌مورد و بی‌جهت زیر سؤال برد.

عابدینی در مورد اینکه کی‌روش حتی تیم قهرمانان آسیا را به سخره گرفته و آن را به میکی‌موز تشبیه کرده است گفت: اینها زنجیره فوتبال آسیا هستند. لیگ قهرمانان آسیا هم بخشی از فوتبال آسیا است و ما در آسیا جام جهانی را هم برگزار کرده‌ایم و در آن جام جهانی تیم‌های آسیایی درخشیده‌اند.

آقای کی‌روش در جام جهانی 2006 نیز ما با پرتغال چرا که شما مدعی آن هستید بازی کردیم و دو بر صفر باختیم. یعنی 7سال پیش فوتبال ما فقط دو گل از پرتغال عقب بوده است.

وی در مورد اینکه ظاهرا کی‌روش گفته است باشگاه استقلال با تعویق افتادن لیگ برتر شد گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. من باعث شدم لیگ برتر به تعویق بیفتد.

در جلسه‌ای که با تاج کفاشیان داشتیم گفتم که کی‌روش درخواست کرده بازیکنان ملی پوش استراحت کنند، پس بهتر است این درخواست منطقی او اجرا شود. ما با هم گشتیم یک یوم‌الله مثل تولد امام حسن مجتبی را در آن پیدا کردیم تا لیگ را برگزار کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:48 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه