سید صالحی: به رنگ ها دل نبندید

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

سید صالحی: به رنگ ها دل نبندید

بازیکن پرسپولیس گفت: من در هر تیمی باشم پیراهن آن تیم برایم عزیز و با ارزش است و برایش زحمت میکشم پس نباید به رنگ توجه کرد بلکه تیم ملی کشورمان مهم تر است.

باشگاه خبرنگاران: سید مهدی سید صالحی افزود: 7 سال در سپاهان بازی کردم و با تمام وجودم برای این تیم اصفهانی زحمت کشیدم و در استقلال هم 2 سال بازی کردم و بعد تراکتور و الان هم قسمت و روزی من این بود که در پرسپولیس باشم.

وی در ادامه اذعان کرد: روزی من این بود که امسال در پرسپولیس باشم و نباید تماشگران استقلالی بگویند که چرا سید صالحی به پرسپولیس رفت. من در خانواده ای پرسپولیسی بزرگ شدم ولی در امید استقلال و بزرگسالان این تیم هم بازی کردم و تمام تلاشم را برای سرافرازی استقلال کردم.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: شاید بهتر است بگویم که دینی به علی دایی داشتم چراکه وی من را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرد و اکنون با حضورم در تیم او و بازی های خوبی که از خود به جای خواهم گذاشت خواستم دینم را ادا کنم.

بازیکن سابق تراکتور در خصوص نماندن در تراکتور گفت: به دلیل مشکلات خانوادگیم دیگر نمی توانستم در شهرستان بازی کنم و حتی به تیم ملی هم دعوت شدم و به همین دلیل نتوانستم بروم و از دعوت کی روش تشکر کردم و به خاطره نرفتنم پوزش خواستم.

وی در ادامه افزود: من سال خوبی را در تبریز داشتم و از تماشاگرانش هم ممنونم ولی متاسفانه شرایط اجازه ماندن در این تیم پر طرفدار را به من نداد.

سید صالحی در خصوص حضور خلعتبری در لیگ امارات گفت: خلعتبری دوست صمیمی من است و می دانم که راضی نیست در این لیگ که بانام خلیج عربی است شرکت کند. مردم ما این موضوع را بدانند که خلعتبری زمانی با تیم عجمان قرارداد امضا کرده که قراری نبود لیگشان همچین اسمی داشته باشد و همه و حتی خود خلعتبری تمام تلاش خود را برای گرفتن رضایت نامه انجام دادند ولی اجازه بازگشت وی به ایران را ندادند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص علاقه اش برای حضور در لیگ امارات گفت: من از تیم الامارات پیشنهاد داشتم با شرایط عای ولی من دنبال پول نیستم و با شرایطی که در امارات هست علاقه ای ندارم در آنجا بازی کنم. برای من پول مهم نیست اینکه بتوانم پیشرفت کنم برایم مهم است و زمانی که میخواستم با تراکتور در سال قبل قرار داد ببندم از یک تیم چینی پیشنهاد خوبی داشتم ولی نرفتم و با تراکتور قرار داد بستم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص تماشاگران بیان کرد: تماشاگران سرمایه های فوتبال هستن و اگر نباشند فوتبال ارزشی ندارد.

وی در خصوص آقای گل شدنش در لیگ سیزدهم گفت: امیدوارم لطف خداوند شامل حال من شود و باتلاش خودم و کمک بازیکنان دیگر بتوانم عنوان آقای گل لیگ سیزدهم را کسب کنم.

سید صالحی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در این لیگ موفق شود و بازی های های خوبی از خود به جای بگذاریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:59 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه