پورحيدري: هواداران عليه جباري شعار ندهند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پورحيدري: هواداران عليه جباري شعار ندهند

مديرفني آبي‌پوشان پايتخت با تمجيد از سپاهان مي‌گويد، استقلال به اين ديدار به چشم آماده‌سازي براي ديدار با نماينده تايلند هم نگاه مي‌کند.

پورحيدري: هواداران عليه جباري شعار ندهند

منصور پورحيدري درباره ديدار اين هفته استقلال برابر سپاهان گفت: طبيعي است که شرايط دو تيم ايده‌آل نيست. چه ما که تيم را دير بستيم و چه سپاهان که تيمش را زودتر از ما بسته و به اردو هم رفته، در آمادگي کامل به سر نمي‌بريم. با اين حال فکر مي‌کنم بازي بهتري نسبت به بازي برابر گسترش فولاد ارائه مي‌دهيم. تيم ما کامل‌تر شده و اميدوارم بازي خوبي را شاهد باشيم. به هر حال هر دو تيم به دنبال قهرماني هستند و هر دو از کادرفني و بازيکنان خوبي بهره‌مند هستند. استقلال به اين ديدار به چشم آماده‌سازي براي ديدار با بوريرام تايلند هم نگاه مي‌کند. استقلال در درجه نخست موفقيت در آسيا را اولويت داده و به همين دليل است که فکر مي‌کنم بازي زيبايي را پنجشنبه تماشا خواهيم کرد.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه با رد هرگونه حساسيت براي اين ديدار افزود: اين بازي هم مثل همه ديدارهاست و به نظر من حساسيت خاصي ندارد. اگر هم حساسيتي باشد، مربوط به رقيب بودن اين دو تيم است. به هر حال هر دو تيم براي سه امتياز خودشان را آماده مي‌کنند و اين رقابت آنهاست که کار را سخت مي‌کند.

مديرفني استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا نگران درگيري و شعارهاي هواداران استقلال عليه جباري نيست، اظهار کرد: بازيکنان زيادي از استقلال رفته‌اند و به نظر من اين مسئله چندان مهم نيست. اعتقاد دارم نه فقط جباري که همه بازيکنان را نبايد به خاطر ملحق شدن به تيمي ديگر محکوم کرد. فحاشي و توهين جز جريمه و محروميت براي تيم چه سودي دارد؟ بايد شرايط فکري استاديوم‌ها را درست کنيم. مردم ما خدا را شکر اين مسائل را درک مي‌کنند و از آنها مي‌خواهم که تنها استقلال را تشويق کنند و عليه جباري يا هر کس ديگر شعار ندهند.

او در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد تيموريان و نکونام به علت غيبت ساموئل بازي خواهند کرد، گفت: نکونام و تيموريان تا پيش از پيوستن به استقلال تمرين‌هاي اختصاصي داشتند و زماني که استقلال در تبريز بود، آنها با نظارت حاج‌قاسم (بدنساز استقلال) به تمرين مشغول بودند. شرايط آنها خوب است و احتمال حضورشان برابر سپاهان وجود دارد؛ هرچند قلعه‌نويي بايد تصميم نهايي را بگيرد.

عضو هيات‌مديره استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که جلسه يکشنبه شب هيات‌مديره استقلال چه نتيجه‌اي داشت، اظهار کرد: بحث مشکلات مالي استقلال و راه‌حل‌هاي آن مطرح شد. به هر حال چک‌هايي به بازيکنان داده شده و بايد پاس شوند. در اين جلسه درباره مشکلات استقلال بحث شد و ان‌شاءالله با عملي شدن قول‌هاي وزارت ورزش تا حد زيادي از بار استقلال کاسته شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:1 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه