فتح‌الله‌زاده برود برمی‌گردم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

فتح‌الله‌زاده برود برمی‌گردم

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه رفتار هواداران استقلال وی را احساساتی کرده بود، گفت: واقعا هواداران استقلال مرا در این بازی شرمنده خود کردند و انگیزه‌هایم برای بازگشت به این تیم بیشتر از هر زمان دیگری شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه  آزادی با اشاره به رفتار هوادارن استقلال نسبت به وی گفت: واقعا شرمنده هواداران شده‌ام و انتظار چنین رفتاری را نداشتم. آنها نشان دادند که برای بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند ارزش قایل هستند.
 
وی افزود: شاید من قبل از این اتفاقات تصمیمات دیگری داشتم ولی ممنون طرفداران استقلال هستم. انگیزه‌هایم بعد از این رفتار هواداران استقلال بیشتر از هر زمان دیگری شده است. من 9 سال در این تیم حضور داشتم و در غم و شادی‌ها با یکدیگر سهیم بودیم. اصلا از این که سپاهان برنده شد خوشحال  نیستم بلکه از باخت استقلال ناراحتم.
 
وی در خصوص درگیری قبلی خود با مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: آقای امیری می‌گوید که به خاطر مشت من فتح‌الله‌زاده به بیمارستان رفت بود که این طور نبود. وی آن صحنه‌ها را دید و فشارش بالا رفته بود. این کار من بی‌اخلاقی نبود. من طلب حق را کرده بودم که به عزیزترین کس من توهین کردند و اگر جلویم را نمی‌گرفتند بدتر می‌زدم.
 
جباری در پاسخ به این پرسش که آیا با رفتن فتح‌الله‌زاده به استقلال بر می‌گردید، گفت: مطمئنا به استقلال بر می‌گردم. هیچ جا استقلال نمی‌شود.
 
دیدار تیم‌‎های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر که پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در نهایت با پیروزی 2 بر یک تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:31 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه