سوتی پلیس در تابلوی راهنمایی+عکس

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

سوتی پلیس در تابلوی راهنمایی+عکس

صندوقچه خبرنو؛ در این تابلو نوشته شده است "Please Slow Drively" که این جمله در زبان انگلیسی هم از نظر گرامر و هم از نظر معنا با جمله ی اصلی یعنی "Please Drive Slowly" متفاوت است. پلیس این تابلو را برای کم کردن سرعت وسایل نقلیه در مقابل مدرسه نصب کرده است.

 

مردم شهر ساکرامنتو وقتی از مقابل این تابلو عبور می کنند با نگاه کردن به آن سر خود را می خارانند و از اینکه پلیس راهنمایی نتوانسته یک جمله ساده را درست بنویسد تعجب می کنند. برخی از آنها نیز به علت سادگی بیش از حد این جمله تصور می کنند پلیس عمدا این کار را انجام داده است.

 

     


در گفتگو با مردم، یکی از آنها اظهار کرده است که نباید جلوی یک پیش دبستانی از جملات غلط استفاده کرد چرا که آنها در حال یادگیری زبان هستند و این گونه اشتباهات فاحش روی یادگیری آنها تاثیر می گذارد.


مدیران این پیش دبستان می گویند یکی از نظریه هایی که می توان در مورد این تابلو داشت این است که پلیس عمدا این جمله را اشتباه نوشته تا مردم برای دقیق خواندن آن سرعت خود را کم کنند و این همان چیزی است که پلیس و ما می خواهیم.


البته برخی دیگر نظر متفاوتی دارند. آنها می گویند این اشتباه حواس رانندگان را به خود پرت می کند و نگاه کردن به آن در سرعت بالا باعث انحراف وسیله نقلیه می شود و تصادف رخ می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:22 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه