بازار سکه آتی داغ شد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

بازار سکه آتی داغ شد

سکه,افزایش,قیمت
معاملات آتی سکه امروز با افزایش ۵ درصدی قراردادها همراه شد، به گونه‌ای که سررسید تحویل آبان با افزایش ۵ درصدی نسبت به آخرین نرخ ۶۰ هزار تومان گران‌تر معامله می‌شود.

فارس، سقف روزانه افزایش قیمت سررسیدهای آتی سکه ۵ درصد است که امروز این میزان محقق شد و بر همین اساس تا به لحظه تنظیم این خبر، قراردادهای شهریور، مهر و آبان‌ ماه این میزان را پر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش قرارداد تحویل مرداد ماه به عنوان نزدیک‌ترین موعد معاملاتی تا به این لحظه با افزایش حدود ۵ درصدی یک میلیون و ۱۰۹ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین قرارداد آتی سکه تحویل مرداد، شهریور نیز با افزایش ۵ درصدی نسبت به ‌آخرین نرخ یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان دادوستد می‌شود در صورتی که قبلاً این سررسید یک میلیون و ۶۰ هزار تومان ارزش گذاشته شده بود بنابراین قرارداد تحویل مهر ماه نیز با افزایش ۵ درصدی یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد و سررسید آبان ماه نیز با افزایش ۵ درصدی یک میلیون و ۱۴۴ هزار تومان معامله شده است.

به گزارش فارس، حجم عرضه در اکثر نمادها نزدیک به صفر است، اما در مقابل تقاضای سنگینی برای خرید در بازار حاکم شده است.

بنا بر این گزارش اکثر قراردادها با افزایش قابل توجه حجم پیگیری می‌شوند و تنها در سررسید مرداد ماه عرضه وجود دارد، به عبارت دیگر حجم عرضه نیز در این قرارداد نسبت به تقاضا کمتر است.

، در آخرین روز دولت احمدی‌نژاد قیمت هر دلار آمریکا از صبح امروز تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است و علیرغم ثبات قیمت هر اونس طلای جهانی و کاهش بیش از ۲۰ دلار در آخرین دقایق روز گذشته، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. به گزارش فارس، هر قطعه سکه طرح جدید یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان ، طرح قدیم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان ، نیم سکه ۵۹۰ هزار تومان ، ربع سکه ۳۹۲ هزار تومان ، سکه گرمی ۲۵۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

به گزارش فارس، هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱۰۵ هزار و ۶۱۴ هزار تومان و هرگرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۱۴۰ هزار و ۷۸۳ هزار تومان رسید. بنابراین گزارش قیمت هر انس نقره در بازارهای جهانی ۱۹ دلار و ۹۹ سنت، هر انس پلاتینیوم ۱۴۵۵ دلار و هر انس پالادیوم ۷۳۰ دلار در آخرین معاملات بازارهای جهانی در روز گذشته ثبت شده است. به گزارش فارس، هر دلار آمریکا در لحظه تنظیم این گزارش با افزایش بیش از ۱۰۰ تومان نسبت به صبح امروز به ۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:30 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه