حجامت بهتر است یا اهدای خون؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

حجامت بهتر است یا اهدای خون؟

زارعی اهدای خون را برای سلامت افراد بسیار مفید دانست

 

به گزارش جوان ایرانی، «حجامت بهتر است یا اهدای خون؟» این سوالی است که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده و مدیرکل انتقال خون به عنوان یک فرد مطلع و آگاه به آنها پاسخ داده است.

عده زیادی فرق حجامت و اهدای خون را نمی‌دانند و عده‌ای نیز نمی‌دانند«آیا اهدای خون بهتر است یا حجامت». مدیرکل انتقال خون استان هرمزگان در پاسخ به این سوال به خبرنگاران گفت: براساس استاندارد این سازمان، از افرادی که حجامت می‌کنند، به مدت یک سال خون دریافت نمی‌کنیم.

دکتر زارعی افزود: اطمینان نداشتن از شرایط بهداشتی محل انجام حجامت و احتمال وارد شدن باکتری به خون شخص از علل دریافت نکردن خون از افراد حجامت شده در سازمان انتقال خون است. وی از شهروندانی که بر حجامت اصرار دارند، در خواست کرد قبل از انجام حجامت اول خون اهدا کنند.

زارعی اهدای خون را برای سلامت افراد بسیار مفید دانست و گفت: افرادی که به طور مستمر یعنی حداقل دو تا چهار بار در سال خون اهدا می‌کنند، از نظر روحی به آرامش می‌رسند، زیرا اهدای خون نوعی حس انسان‌دوستانه و معنوی محسوب می‌شود. مدیرکل انتقال خون هرمزگان سن اهدای خون افراد را از ۱۸ تا ۶۰سال بیان کرد و اضافه کرد: وقتی انسان می‌تواند با اهدای خون خود نجات‌بخش زندگی همنوعی باشد، چرا اهداکننده خون نباشد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:36 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه