معادله پيچيده سپاهان و دهنوي و پرسپوليس

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

معادله پيچيده سپاهان و دهنوي و پرسپوليس

قاسم دهنوي همچنان ادعا مي کند روز جلسه کميته انضباطي پول سپاهان را در قالب چک روز شخصي به وکيلش داده تا به سپاهان برگرداند اما نمي داند چرا اين اتفاق رخ نداده است!
قاسم دهنوي در پايان ديدار تيمش مقابل ذوب آهن درباره اينکه از سوي باشگاه سپاهان اطلاق کلاهبرداري به وي شده است، اظهار داشت: من از مردم اصفهان عذرخواهي مي کنم غير از آقاي رحيمي؛ هرگز او را نمي بخشم. فعلا سکوت مي کنم تا وکيلم که پيگير بحث هاست مساله را روشن کند.

به گزارش گل ، هافبک پرسپوليس تاکيد کرد: اگر من اين حرف را به مديرعامل سپاهان بزنم، خوب است؟ خودم هم گفتم کارم اشتباه بود. سر اشتباهم نيز هستم و تاوانش را پس دادم. کاش همان يکي، دو جلسه هم به تمرين سپاهان نمي رفتم.

وي ادامه داد: رحيمي حرف هايي زده که دور از جوانمردي است. آقاي حسن زاده در کميته انضباطي شاهد هستند که گفته ام پول را به وکيلم داده ام و نمي دانم چگونه به دست سپاهاني ها نرسيده است.

دهنوي درباره اظهارات عادل فردوسي پور مبني بر اينکه وي با استقلال تمرين کرد و سپس به تراکتورسازي رفت، عنوان کرد:اصلا اينطور نيست.من با استقلال تمرين نکردم.مذاکراتمان به نتيجه نرسيد و به تراکتورسازي رفتم. قلعه نوعي را به روح مادرش قسم دهيد آيا من پارسال با استقلال تمرين کردم که ايشان چنين ادعايي کرده است؟

وي افزود: امسال هم اشتباه کردم و چوب اشتباهم را با پرداخت 60 ميليون جريمه خوردم. آقاي رحيمي! شما با آبرو و حيثيت خانوادگي من بازي کرديد.شما که به من مي گويي کلاهبردار! کلاهبردار خودتي آقاي رحيمي.

ابهام در گفته هاي دهنوي آنجاست که او روز جلسه کميته انضباطي ، تصميم به ماندن در سپاهان داشت و بعد از آن به اردوي اين تيم در اسلووني رفت پس چرا بايد پول اين تيم را برمي گرداند؟

دهنوي هنگام عقد قرارداد با پرسپوليس 410ميليون تومان چک از اين تيم گرفته بود. دو فقره چک که يکي از آنها به مبلغ 300ميليون تومان همان چک هاي بانک پاسارگاد است که در دست خيلي از پرسپوليسي هاست. از علي کريمي تا جوادکاظميان و...و 110ميليون هم چک شخصي يعقوب کريمي بود که براي بازگرداندن پول پرسپوليسي ها به آنها داده بود.

مهران عالي پور مديربرنامه دهنوي روز جلسه کميته انضباطي ، پس از آن که اين بازيکن تصميم به رفتن به اردوي اسلووني و همراهي سپاهان مي گيرد 410ميليون چک را به ابراهيمي وکيل او مي دهد تا به پرسپوليسي ها برگرداند اما شيريني اعلام مي کند اين پرونده از نظر ما هنوز مختومه نشده و ما تا مختومه شدن پرونده چک ها را پس نمي گيريم!

بعد از بازگشت دهنوي به پرسپوليس مقرر مي گردد پرسپوليس 610ميليون تومان از پول قراردادش را بپردازد تا او از آن طريق پول سپاهان را برگرداند.410ميليون تومان، همين دو فقره چک و 200ميليون تومان هم پولي که پرسپوليسي ها به شجاع خليل زاده داده بودند.

در اين ميان 200ميليون را شجاع به حساب سپاهان مي ريزد تا از بدهي دهنوي کم شود و 110ميليون تومان چک شخصي يعقوب کريمي هم پاس مي شود اما 300ميليون تومان مابقي و چک بانک پاسارگاد که سر رسيد آن اواسط خرداد بوده پاس نشده و همچنان نزد وکيل دهنوي است. با مراجعات مکرر وکيل او به مسئولان پرسپوليس بابت وصول اين چک ، عاقبت فقط 190ميليون تومان به او پول مي دهند که با احتساب 110ميليون يعقوب کريمي و 200ميليون تومان شجاع خليل زاده مي شود 500ميليون تومان. اين در حالي است که او بايد 550ميليون تومان به سپاهاني ها برمي گرداند و هنوز بخشي از اين پول باقي مانده که خود دهنوي بايد به اصفهاني ها برگرداند.

اظهارات مکرر وي درباره پرداخت چک به وکيلش به همين چک 300ميليون توماني پرسپوليسي ها برمي گردد که هيچگاه وصول نشد! او به جاي 610ميليون تومان فقط 500ميليون گرفته و يک دودوتا چهارتاي ساده هم نشان مي دهد 500ميليون پرسپوليس از 550ميليون سپاهان کمتر است و لاجرم بخشي از پول اصفهاني ها باقي مي ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 11:18 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه