لاپورتا: مورينيو مي‌خواست به بارسا بيايد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

لاپورتا: مورينيو مي‌خواست به بارسا بيايد

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که مورينيو يکي از هواداران اين باشگاه است و مي خواست به اين باشگاه بيايد اما پپ گوارديولا گزينه بهتري براي هدايت آبي و اناري ها بود.
 
 لاپورتا که بين سال هاي 2003 تا 2010 رياست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت، تاييد کرد که آقاي خاص در آن دوره يکي از گزينه هاي هدايت بارسا بود اما سبک مربيگري گوارديولا با فلسفه بازي اين باشگاه همخواني بيشتري داشت.

 او در گفتگو با ال پائيس گفت:" مورينيو کمي طرفدار بارساست و مي خواست به نوکمپ بيايد اما ممکن نبود زيرا ما تصميم گرفته بوديم که گوارديولا را انتخاب کنيم."

لاپورتا که اختلاف زيادي با ساندرو روسل، رئيس فعلي باشگاه بارسلونا دارد، او را با فلورنتينو پرس مقايسه کرد و گفت:" من براي پرس احترام زيادي قائل هستم اما روسل هيچ دوستي اي ندارم زيرا او از زماني که به بارسا آمده، تمام تلاشش را براي ضربه زدن به من انجام داده است.

 به خاطر عملکرد او، گوارديولا مجبور شد برود. پپ از شخصيت بالايي برخوردار است و روسل و گروهي آن را دوست نداشتند. گوارديولا آنها را به ياد دوران حضور من در بارسا مي انداخت."

او همچنين در مورد پيوستن نيمار به بارسا گفت:" او بسيار بااستعداد است و من دوست دارم که بازي هاي او را در کنار مسي و ساير بازيکنان تيم ببينم. البته اميدوارم که مسي مانند قبل در تيم احساس راحتي بکند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:52 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه