تیم ها می توانند تعداد 20 تماشاگر خود را به میان تیم های رقیب بفرستند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

تیم ها می توانند تعداد 20 تماشاگر خود را به میان تیم های رقیب بفرستند

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل سرمربی ترک تبار سایپا با اینکه برای اولین بار نیست که در ایران مربیگری می کند، اما از اتفاقات موجود در فوتبال ما ابراز تعجب کرده و آن ها را در دنیا بی نظیر می داند. صحبت های انگین فیرات در مقابل خبرنگاران اهواز را مرور کنید.
 
روند مسابقه؟
می دانستیم که استقلال خوزستان برای کسب سه امتیاز می آید. بعد از باخت سنگین مقابل راه آهن فرصت کمی در اختیار داشتیم تا بازیکنان را از نظر روانی جمع و جور کنیم. در این مسابقه، تجمع در زمین خودی و استفاده از توپ های بلند پشت مدافعان استقلال را در دستور کار داشتیم و حدود 15 بار توانستیم در محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب موقعیت گلزنی شویم!
 
تیم مقابل؟
استقلال خوزستان تیم خوب و دونده ای است. آن ها سال اول است که به لیگ آمده اند و رفته رفته بهتر می شوند. من برای ویسی و تیمش آرزوی موفقیت دارم.
 
شرایط هوای اهواز؟
فکر نمی کردیم هوای اهواز این قدر خوب باشد! احتمال می دادیم که هوای اهواز در این فصل بسیار گرم باشد اما خوشبختانه امضشب هوا خوب بود و از این نظر مشکلی نداشتیم.
 
کسر امتیاز از سایپا؟
من برای اولین بار در طول زندگی ورزشی ام چنین موضوعی را تجربه می کنم و نمی توانم درک کنم که کسر امتیاز از یک تیم چه معنایی دارد. اگر تماشاگران تخلف کنند، باید باشگاه جریمه نقدی یا بازی های آن بدون تماشاگر برگزار شود. رأی کمیته انضباطی خنده دار است. اگر این رویه ادامه پیدا کند، تیم ها می توانند تعداد 20 تماشاگر خود را به میان تیم های رقیب بفرستند تا فحاشی کنند و از تیم های رقیب امتیاز کسر شود! ضمناً آیا این قانون منع فحاشی فقط بر علیه داوران است؟ چرا وقتی به بازیکنان و مربیان یک تیم توهین می شود، برخوردی صورت نمی گیرد؟ در مجموع اعتقاد دارم که کسر امتیاز از تیم ها تصمیم منطقی ای نیست و باید در این رابطه تجدید نظر صورت بگیرد.
 
مشکل اصلی سایپا؟
مهم ترین مشکل فعلی ما در زمان حاضر، مسائل روحی و روانی است. بازی اول که یک گل در دقیقه 94 خوردیم. بازی دوم روی بدشانسی و اشتباهات سه گل خوردیم و قبل از بازی سوم هم تک امتیاز تیم سایپا را کسر کردند. این مسائل روی بازیکنان تأثیر منفی می گذارد اما تلاش می کنم تا تیم را مجدداً بازسازی کرده و برای بازی های بعدی آماده شویم.
 
فشردگی مسابقات؟
از برنامه ریزی لیگ برتر ایران تعجب می کنم. لیگ ایران 16 تیمی است اما بازی ها به شکل فشرده انجام می شود. در کمتر از یک ماه باید هفت مسابقه اول یعنی نیمی از نیم فصل نخست را انجام بدهیم. این فشردگی در لیگی که با 16 تیم برگزار می شود، هیچ معنایی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:56 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه