بيت‌آشور:اگرلازم باشددرون دروازه هم مي‌ايستم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

بيت‌آشور:اگرلازم باشددرون دروازه هم مي‌ايستم

بازيکن جديد تيم ملي کشورمان تاکيد کرد به او گفته‌اند در پست دفاع يا هافبک راست بازي خواهد کرد.

بيت‌آشور:اگرلازم باشددرون دروازه هم مي‌ايستم

 استيون بيت‌آشور، مدافع تيم فوتبال سن‌خوزه پس از پيروزي چهارشنبه شب تيمش مقابل کولاردو رپيدز و پيش از سفر به ايران در پاسخ به اين پرسش که «با توجه به اينکه پدر و مادرت در ايران متولد شده‌اند ولي خودت در سن‌خوزه بزرگ شده‌اي چقدر خودت را ايراني مي‌داني؟» گفت: بله، پدر و مادرم در ايران متولد شده‌اند و من اينجا به دنيا آمده‌ام ولي به ايراني بودنم خيلي افتخار مي‌کنم. اين فرصت خيلي بزرگي است که به ايران بروم، براي تيم ملي ايران در جام‌جهاني بازي کنم و عملکرد قابل قبوليس داشته باشم.

وي در خصوص بازي نکردن براي تيم ملي فوتبال آمريکا گفت: مي‌خواستم براي آمريکا بازي کنم ولي موقعيت سختي پيش آمد. يک عمل جراحي داشتم و با عدم آمادگي کافي به اردوي آمريکا رفتم و در نهايت مجبور شدم اردو را ترک کنم تا مجددا عمل جراحي انجام دهم. مربيان تيم ملي آمريکا هم به من گفتند عمل جراحي‌ات را انجام بده، شرايطتت که بهتر شد با تو تماس مي‌گيريم. بعد از عمل جراحي هم با من تماس گرفتند و گفتند خوشحاليم که تو را مي‌بينيم. به هر حال در آن مقطع تيم آمريکا خوب بازي مي‌کرد و با بازيکنانش به بردهاي خوبي هم دست مي‌يافتند. من هم اين موضوع را کاملا درک مي‌کنم که وقتي تيمي خوب و هماهنگ بازي مي‌کند نياز به نغيير ندارد.

استيون که حالا از سوي کالوس کي‌روش به تيم ملي ايران دعوت شده است دقيقا نمي‌داند در پستي که بازي خواهد کرد چه بازيکناني حضور دارند. وي در اين مورد اظهار داشت: به من گفته‌اند که يا در دفاع راست يا در هافبک راست بازي خواهم کرد. در هر پستي که سرمربي تيم بخواهد بازي مي‌کنم حتي اگر لازم باشد درون دروازه مي‌ايستم. در کل عاشق بازي در خط حمله تيم هستم ولي به عنوان يک مدافع هم اصلا دوست ندارم توپي از من رد بشود. خيلي اهل رقابتم و وقتي دفاع مي‌کنم راحت سرجايم نمي‌ايستم و دوست دارم در کارهاي تهاجمي تيم هم شرکت کنم.

بيت‌آشور غذاي مورد علاقه خود را لوبياپلو عنوان مي‌کند و دست پخت مادرش را به دستپخت پدرش ترجيح مي‌دهد. او با اشاره به اينکه تا کنون 3، 2 دفعه به ايران سفر کرده است تصريح کرد: آخرين باري که به ايران سفر کردم 5 سالم بود که حدود 20 سال پيش بود براي همين خيلي مشتاقم به اين ايران برگردم.

بازيکن 26 ساله سن‌خوزه که از تعداد دقيق بازيکنان دومليتي حاضر در تيم ملي ايران اطلاع دقيقي ندارد در خصوص عکس‌العمل احتمالي هم‌بازي‌هاي جديدش در تيم ملي گفت: ما همگي يک تيم خواهيم بود و اگر اختلاف سليقه يا اختلاف نظري هم بين بازيکنان وجود داشته باشد به طور حتم در زمين مسابقه کنار گذاشته خواهد شد. هدف ما پيروزي مقابل تايلند خواهد بود.

بيت‌آشور در پاسخ به اين پرسش که «آيا از بازيکنان قديمي ايران کسي را مي‌شناسي» گفت: به طور قطع همگي ما علي دايي را مي‌شناسيم. خود من يکي از طرفداران پر و پا قرص مهدي مهدوي‌کيا بودم و وقتي خداد عزيري در سال 2001 به تيم سن‌خوزه پيوست از اينکه او را مي‌ديدم احساس خوبي داشتم.

بازيکن جديد تيم ملي کشورمان در خصوص دو فرهنگي بودنش تاکيد کرد: مهرداد اسم ايراني‌ام است و به هر 2 فرهنگ افتخار مي‌کنم. پدر و مادرم متولد ايران هستند و به جايي که آنها از آنجا آمده‌اند افتخار مي‌کنم. فارسي را هم خيلي بهتر از زبان آشوري متوجه مي‌شوم.

بيت‌آشور تصريح کرد: شور و شوق خاصي دارم که مي‌خواهم به ايران بروم. خيلي دوست دارم آنجا باشم و به اصليتم خيلي افتخار مي‌کنم. اميدوارم ايراني‌ها هم از من خوششان بيايند.

تيم‌هاي ملي آمريکا و ايران در حال تدارک برگزاري ديداري دوستانه هستند و فدراسيون‌هاي فوتبال 2 کشور هم علاقه خود را براي برگزاري اين ديدار اعلام کرده‌اند. مدافع ايراني- آمريکايي سن‌خوزه در خصوص اين پرسش که «اگر قرار باشد ايران با آمريکا بازي کند دوست داري مقابل اين تيم بازي کني و اصلا مقابل اين تيم گلزني کني؟» عنوان کرد : ببينيم چه مي‌شود و اميدوارم موفق به اين کار شوم.

براساس گزارش تسنیم، بيت‌آشور در پايان در مورد اينکه علاقمند است ايران با چه تيم‌هايي در جام‌جهاني هم‌گروه شود خاطرنشان کرد: هنوز خيلي زود است چنين اظهار نظري کنم و بايد پيش از هر چيزي توانايي‌هاي خودم را به اثبات برسانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:26 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه